خرید بسته اینترنتی ایرانسل

یازار :

+0 به یه ن

با خرید بسته اینترنتی ایرانسل، با مدت های اعتبار متفاوت و حجم های مختلف، همیشه و همه جا شبکه ی اینترنت در دسترس شماست. با خرید بسته های اینترنت ایرانسل می توانید مصرف اینترنت خود را به راحتی مدیریت کنید.

تصویر۱

انواع بسته های اینترنت ایرانسل

از میان بسته های متنوع اینترنت ایرانسل با توجه به حجم مصرفی خودتان می توانید مناسب ترین بسته از میان بسته های اینترنت۴G ،۴/۵ G ،TD ،LTE و ۳G را انتخاب نمایید.

این بسته ها به صورت بسته های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم می شود.

بسته های کوتاه مدت اینترنت ایرانسل: به بسته های ساعتی، ۱ روزه ،۳ روزه و ۵ روزه تقسیم می شود.

بسته های میان مدت اینترنت ایرانسل: بسته های هفتگی، ۵/۱روزه و ۱ماهه تقسیم می شود.

بسته های بلند مدت اینترنت ایرانسل: شامل بسته های ۳ماهه، ۶ماهه و ۱ساله است.

که تمام این بسته ها با حجم های متفاوت قابل خریداری می باشد.

خرید بسته اینترنتی ایرانسل

سرویس بوم

ایرانسل سرویسی را به مشترکانش ارائه می دهد که می توانند یک بسته ی ترکیبی بنا به نیاز خودشان بسازند، می توانید با استفاده از «سرویس بوم» بسته ی مورد نظر خود را با مدت زمان مشخص، حجم اینترنت مورد نیاز و زمان مکالمه به صورت انتخابی و تعداد پیامک های مورد استفاده به آسانی بسازید.

قیمت استفاده از اینترنت برای پیام رسان های داخلی و سایت های داخلی مشخص شده، به صورت نصف تعرفه عادی محاسبه می شود.

خرید بسته اینترنتی ایرانسل

برای خرید بسته اینترنتی ایرانسل می توان از طرق مختلفی اقدام کرد. با اتمام بسته های اینترنت از طرف شرکت ایرانسل پیامکی ارسال می شود که حجم بسته ی اینترنت رو به پایان است.

برخی از بسته های اینترنت ایرانسل قابلیت تمدید خودکار دارند، یعنی زمانی که به انتهای حجم مصرفی برسد، با استفاده از شارژ پولی سیم کارت بسته خود به خود تمدید می شود. همچنین می توانید از وبسایت می شارژ یا با دانلود اپلیکیشن خرید شارژ می شارژ نسبت به خرید بسته اینترنتی ایرانسل به صورت مستقیم اقدام کنید.

مزایای بسته های اینترنت ایرانسل

ایرانسل سرویسی تحت عنوان بسته های نامحدود اینترنت ایرانسل ارائه کرده است که با خرید این بسته ها در طی مدت زمان مشخصی می توان به صورت نامحدود از اینترنت استفاده کرد.

بسته های روزانه اینترنت ایرانسل و بسته های ساعتی که بر اساس مدت زمان مشخصی از چند ساعت تا چند روز با حجم هایی که برای هر بسته مشخص شده از آن استفاده کرد. بسته های اینترنت روزانه ایرانسل برای افرادی که گهگاهی نیاز به اینترنت دارند، بسیار مقرون به صرفه است.

بسته های هفتگی و پانزده روزه که این ها هم با حجم های مشخص قابل خریداری است.

بسته های ۱ماهه، ۲ماهه، ۳ماهه، ۶ماهه و ۱ ساله اینترنت ایرانسل نیز برای افرادی که همیشه با شبکه ی اینترنت کار می کنند، قابل استفاده است.

منبع: وبلاگ می شارژ


  • [ ]